SweSelenaGomez

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Jojjo - 21 juni 2012 10:08

Selena Gomez och bandet The Scene har tillfälligt gått separata vägar så att Selena har kunnat fokusera på hennes skådespeleri, men efter att ha filmat tre filmer det här året, säger Sel att hon är redo för att göra ny musik.
'I år har jag filmat tre filmer, så jag är väldigt glad, för att det var exakt vad jag ville: Jag ville göra filmer för en stund. Men nu saknar jag musiken, så vi kommer att på börja vårat fjärde album i slutet av det här året.' Sa Selena till toldMTV news.
Gomez säger att hennes fans borde förvänta sig något 'väldigt annorlunda' från hennes tidigare tre album. Hon planerar även några samarbeten.
'Jag vill gå till producenter som troligen inte skulle vilja ha mig till deras låtar. Jag skulle bara vilja knakca på deras dörr. Och jag vill också jobba roligt. Jag skulle bara vilja jobba med olika stiler av musik. Jag ville också jobba med Taylor Swift med.'
Selena vill att hennes nästa album ska vara väldigt annorlunda än hennes tidigare album för att hon växer up.
'Samtidigt det kommer ut, kommer jag nästan vara 21 år, så jag vill kunna – wow, det låter väldigt läskigt! Men jag vill att det ska vara mer vuxet.'
Som hennes musik, så väljer hon även mer mognare skådespelar roller. Men det finns en roll som hon inte är intresserad att spela, trots hennes komedi med Funny or Die nyligen.
Selena säger att hon inte är intresserad av att spela Anastasia Steele i filmen Fifty Shades of Grey.
'Jag vet att jag tar risker men jag tror inte att jag skulle kunna göra något sådant.' sa skådespelerskan. 'Det vore lite för mycket för mig.
 
   
 
Av Jojjo - 21 juni 2012 10:06

 

Duktigt, va?


 


Av Jojjo - 21 juni 2012 10:04

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla läsare!
På denna bloggen kan du också beställa headers .
Vill du ha en header så mejlar du mig till :
jojjo_0126@hotmail.com
Och där skriver du vilka bilder du vill ha,bakgrundsfärg,presentation och om du vill ha något mer!
Kram!

Selena who?

 
Selena Marie Gomez föddes i Sjukhuset General Mills, i Grand Pairie, Texas den 22 juli 1992, kl. 07.19.
Selena blev upptäck i en talang tävling när hon var 10 år. Sedan dess har hon varit med i Barney & Friends, Spy Kids, Wizards of Waverly Place, Hannah Montana och Zac och Cody ljuv hotell liv. Hennes mamma Amanda (Mandy) Teefy är hennes manager.
Hon har gjort flera filmer också. Filmer som ska släppas 2013 är: Spring Breakers, The Getaway och Feed the dog.
 Hon har sin egna klädkollektion, Dream out Loud och har släppt 3 album hittills.

Fråga mig

101 besvarade frågor

Translate into your language

Sök i bloggen

Wizard of waverly Place

Typ: serie

Roll: Alex

Kanal: Disney Channel

År: 2007-2011

Another Cinderella Story

Typ: Film

Roll: Mary Santiago

Släpptes: 2008

Projekt Prinsessan

Typ: Film

Roll: Carter Mason

Släpptes: 26 juni 2009

Ramona & Beezus

Typ: film

Roll: Bearice "Beezus"

Släpptes :23 juli 2010

Monte Carlo

Typ: Film

Roll:Grace Ann Bennet

Släpptes: 1 juli 2011

Hotel Transylvania

 

Typ: Film

Roll: Mavis (Röst)

Släpptes: 19 oktober 2012

 

Spring Breakers

Typ: Film

Roll: Faith

Släpptes: 8 mars 2013

Feed the dog

Typ: Film

Roll: Ninna Pennington

Släpptes: 2013

The Getaway

Typ: Film

Roll: The kid

Släpptes: 30 augusti 2013

Kiss & Tell

Typ: CD

Singlar:" Falling Down"och "Naturally"

Släpptes: 29 september 2009  

A Year Without Rain

Typ: CD

Singlar: " Round & Round" och A year without Rain

Släpptes:17 september 2010

 

When The Sun Gous Down

Typ: CD

Singlar:" Who says" " Love You Like a Love Song " " Bang Bang Bang " och " Hit The Lights"

Släpptes: 28 juni 201

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards